درباره ما

با کمک ما بدرخشید

تیم بازاریابی دات‌آی‌آر وبسایت شمارا دقیقا متناسب با نیاز‌های کسب و کار شما و با رعایت تمامی اصول روز دنیا طراحی و پیاده سازی می‌کند. از این رو وبسایت شما کاملا پاسخ گو و احساس رضایت را در تمامی کاربران وبسایت شما ایجاد کرده و کاربران شمارا به مشتریان وفادار شما تبدیل می‌کند.

خدمات ما

طراحی دقیق و کاربردی

وبسایتی که طراحی می‌‌کنید باید برای کسب و کارشما مفید باشد و کاربر از کار با آن لذت ببرد ما وبسایت‌ شمارا بسیار دقیق و کاربردی طراحی می‌کنیم تا روز به روز باعث افزایش فروش آنلاین شما و دیده شدن شما شود.

رابط کاربری دقیق

طراحی رابط کاربری از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی وبسایت است که بهترین آن را برای شما به ارمغان می‌آوریم.

با سرعت جت

سرعت یک وبسایت باید به اندازه‌ای زیاد باشد که بتواند با یک جت رقابت کند بیشترین سرعت درون وبسایت را از ما بخواهید.

کاملا واکنشگرا

یک وبسایت باید در تمامی دستگاه‌ها و برند‌ها به خوبی نمایش داده شود این امکان را ما روی تمامی وبسایت ها در نظر گرفته‌ایم.

طراحی کاملا اختصاصی

وبسایت شما هیچ نمونه‌ای نداشته و کاملا اختصاصی برای شما طراحی شده و منحصر به فرد خودتان است.

نمونه کارهای ما

برترین وبسایت‌ها

کارشناسان ما وبسایت‌های زیادی را برای مشتریانمان طراحی و اجرا کرده‌اند و همیشه با شعار اولویت با مشتری است کار خودرا جلو برده اند. برخی از این وبسایت‌ها را برای انتخاب بهتر و با دقت‌تر شما به نمایش گذاشته‌ایم.

وبسایت آموزش مجازی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

وبسایت فروشگاهی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

وبسایت شرکتی

جت آیلتس اولین وبسایت آموزش آیلتس به صورت مجازی در ایران می‌باشد که توسط تیم بازاریابی دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.


برخی از مقالات ما

اسکرول به بالا